Benvenuti à i nostri siti web!

Applicazione di tela di sherbatura

A tela per erbaccia, cunnisciuta ancu com'è "tela anti-erba", u tela di giardinaggiu "hè fatta di tela di seta piatta PP resistente à uv. Facile à aduprà, eliminazione efficace di erbaccia, risparmià tempu è sforzu.

1 、 Impedisce a terra per pruduce erbaccia. Perchè u pannu di erbaccia pò impedisce u sole direttu nantu à a terra (in particulare u pannu neru), inibisce in modu efficace a fotosintesi di erbaccia, à u stessu tempu, l'usu di tela di erbaccia stessu struttura forte è compacta per impedisce chì e erbaccia passanu à traversu u tela di erbaccia. , per assicurà l'inhibizione di a crescita di erbaccia.

2 、 Eliminazione puntuale di l'acqua nantu à a terra, bona permeabilità, mantene a scarica di l'acqua nantu à a terra, mantene a terra pulita. U funziunamentu di drenaje di tela di sherbatura per assicurà a scaricazione rapida di l'acqua nantu à a terra, per assicurà chì a filtrazione di sabbia, assicura a pulizia di a terra.

3 、 Hè favurevule à a crescita di e radiche di e piante, impediscenu a putrefazione di e radiche.

4 、 Gestione efficace di a coltivazione, a linea di marcatura di tela di diserbazione pò aiutà efficacemente un arrangiamentu raghjone è precisu.

 


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021