Benvenuti à i nostri siti web!

Posizionamentu è mantenimentu di sacchetti di plastica tessuta

黄色I vantaghji è u funziunamentu di sacchetti di plastica tissuti sò di più in più cunnisciuti, in a pruduzzioni di massa è u cunsumu à u listessu tempu, u solitu mantenimentu simplice di sacchetti tissuti, mettendu tabù ancu bisognu di sapè, cumu riduce l'anziane di sacchetti tissuti à un certu puntu, allargà a vita di serviziu? Fighjemu prima à u monitoraghju di l'effettu anti-aging di sacchetti tissuti.

  Saccu di plastica tissutu secondu u materiale principale cumpostu di saccu di polipropilene, saccu di polietilene; Sicondu u metudu di cucitura hè divisu in saccu di fondu di cucitura, saccu di fondu di cucitura. Attualmente, hè largamente utilizatu com'è materiale di imballaggio per fertilizzanti, prudutti chimichi è altri articuli. A resistenza à l'invecchiamentu di u saccu di plastica tessuta pò esse valutata da una prova di invecchiamento accelerata artificiale è una prova di resistenza à l'esposizione à l'esterno. L'esperimentu di l'anzianu acceleratu artificiale hè u campione di teste di sacchetti di plastica in l'equipaggiu di prova, pò esse simultaneamente o alternativamente da a luce, l'ossigenu, u calore è l'umidità è altri fattori, in questa cundizione, i principali parametri ambientali ponu esse relativamente stabile, cusì i dati ponu mantene una bona ripetibilità.

  Sicondu u sopra à uv accelerated invechje ditezzione di i prudutti qualificati, in u veru usu di l 'ambienti, l' effettu anti-aging sarà differente, soprattuttu in u casu di agghiuncennu bluccatu amine stabilizzatore di luce, l 'effettu anti-aging ùn hè micca stabile. Ancu s'è a prova di l'esposizione esterna di u saccu tessutu dura assai tempu è richiede una grande quantità di manodopera è investimentu finanziariu, i dati di prova ottenuti cumpletamente rispondenu à i requisiti di l'usu praticu, chì ponu esse aduprati per a valutazione di a qualità anti-aging è l'effettu anti-aging. monitoraghju di u saccu tessutu.

   L'usu di ogni ghjornu in sacchetti tissuti, sacchetti tissuti posti in l'ambienti temperatura, umidità, luce è altre cundizioni esterne affettanu direttamente a vita di serviziu di sacchetti tissuti, in particulare in u locu apertu, pioggia, sole direttu, ventu, insetti, formiche, topi è altri attacchi, vi accelerà u dannu di sacchetti tessuti qualità tensile. I sacchetti di cuntrollu di inundazioni, i sacchetti di carbone posti in l'aria aperta, etc., anu bisognu di cunsiderà a capacità antioxidante anti-uv di i sacchetti tessuti stessi. Sacchetti di tissuti ordinariu utilizati da famiglie o travagliadori è agricultori, hè megliu di mette in a stanza senza u sole direttu, seccu, senza formiche d'insetti è topi.

 


Tempu di pubblicazione: Oct-04-2021