Benvenuti à i nostri siti web!

Principiu di tela anti-grass

U tela anti-grass hè fattu di seta piatta di plastica nera è verde intrecciata cù denti intrecciati è funzione anti-ultraviolet. Puderà effittivamenti bluccà a luce di u sole à e erbaccia sottu u tela anti-grass, perchè e erbaccia ùn ponu micca fà a fotosintesi, è dopu frenà a crescita di erbaccia; A struttura stabile di tela anti-grass impedisce à e radiche di e piante da drilling fora di a terra, prutegge e radiche di e piante, è impedisce à l'insetti è i picculi animali da dannu à e piante; Anti grass permeabilità tela hè bona, cusì chì a ràdica di l 'aria hà una certa liquidità, acqua seepage viloci, ponu puntuale pulizziari l 'acqua vicinu à a radica di a pianta, per impediscenu a ràdica di a pianta pedantic.

tela Anti-grass hè un novu pruduttu sviluppatu in i tempi muderni, principarmenti fattu di polypropylene o fibre polyester cum'è materie prime, à participà à certi agenti ausiliari, non-tossicu, non-combustion-supporting, rende a so funzione più stabile. Hè bisognu à esse processatu, fattu in sacchetti, cù una excelente resistenza UV, resistenza à a corrosione, non-degradazione è altri benefici significativi. Pò esse largamente utilizatu in i prughjetti di bellezza, cum'è a correzione di mine, l'embankment di u fiume, u fiumu, l'autostrada è cusì. Hà un grande valore praticu.

L'eliminazione di l'arbureti di l'arbureti, per l'agricultori hè un travagliu assai dulurosu, troppu stancu per cumincià à scaccià, ingaghjate persone è micca salarii bassi. U calculu di tela d'erba ecologica pò ampla NongYou troubleshoot, ecologia anti grass tela hè fatta di tessuti non-tessuti fatti in u materiale di prutezzione di l'ambiente, l'Europa è i Stati Uniti è altri paesi sviluppati sò stati in usu di u tela di erba ecologica, hà vantaghji evidenti. : 1, aria permeable, u travagliu waterproof eccellenti pò aduprà u fertilizzanti sulubbili acqua ShangFei direttamente, è pò in una manera puntuale di pulizziari l 'acqua nantu à a terra, insisti à u pianu pulito. A bona permeabilità di l'aria pò aderisce à a respirazione normale di a terra, ùn pruvucarà micca e piante à brusgià e radiche. 2, micca tossicu innocu, pò esse degradatu: ùn cuntene metalli pisanti è altri sustanzi dannusu, ùn avvelenanu micca a terra. Ancu secondu l'usu di u tempu per aghjunghje l'aghjustamentu di l'agenti anti-aging pò ritardà u tempu di degradazione, riduce l'usu di u costu.

 


Tempu di Postu: Nov-08-2021