Benvenuti à i nostri siti web!

A grande tendenza in erbe, perchè chjappà a tela?

1. Cuntrolla l'arbureti in l'arburetu

I panni neri di u giardinu di u giardinu mantenenu u sole fora di a terra è a so struttura robusta assicura chì i panni mantene l'erba da a terra. In particulare in l'arbureti di muntagna è di muntagna, a terra ùn hè micca pianu è ci sò parechje petre. Mulching, weeding è manual weeding sò difficiuli di ottene. I panni di erbaccia anu grandi vantaghji in u cuntrollu di erbaccia. Parechji studii anu dimustratu chì a stallazione di panni neri di erbaccia orticultura trà e fila di l'arbureti pò quasi cuntrullà cumpletamente a crescita di erbaccia è hà vantaghji annantu à l'altri metudi chimichi è non chimichi.

2. Improve l'utilizazione di nutrienti

Dopu avè postu a tela di sherbatura, mantene l'umidità di a terra in u vasu di l'arbulu, aumenta a superficia di e radiche di a pianta, è rinfurzà l'assunzione di nutrienti.

3. Aumentà a pruduzzioni di culturi

Coprendu u giardinu cù un pappagallou trà dui fila di l'arburetu, l'umidità di a terra hè mantenuta è a dispunibilità di nutrienti hè assai megliu, è i pruduzzioni di frutti sò garantiti per aumentà. I studii anu dimustratu chì a coperta cù i panni di erbaccia aumenta significativamente u rendiment di basilica greca, rosmarinu è colti di Bruxelles è bròcoli trasplantati. Una cunclusione simili hè stata ghjunta per l'arbureti di fruttu. Dopu avè coperto cù l'erbicida, u cuntenutu di nutrienti di e foglie di manzana variò cù a stagione di crescita. A vitalità di l'arburu è u rendiment era più altu ch'è quelli trattati senza tela di pavimentu.

4. Mantene l'umidità di a terra

Copertura tela di erbaccia pò prevene l'evaporazione verticale di l'acqua di a terra, rende a migrazione trasversale di l'acqua, aumenta a resistenza di l'evaporazione di l'acqua, è impedisce in modu efficace l'evaporazione inefficace di l'acqua di terra. U mulch di diserbazione ùn hè micca solu cuntrolla l'erbaccia, ma ancu riduce l'evaporazione è aumenta l'umidità di a terra.


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021