Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò a materia prima utilizata in tela plastica anti-grass? - Introduzione à u polipropilene (PP)

Hè ben cunnisciutu chì a materia prima di l'industria di a tela anti-grass hè u polipropilene, è in ocasioni ci sarà qualchì polietilene PE. Ancu s'è tutti sapemu ciò chì hè sta materia prima è chì tipu d'applicazione hè, ci hè abbastanza prufundità à a so capiscitura? Chì sapemu di e so proprietà chimiche? Attraversu i seguenti seria di analisi è dialysis chì avemu un ochju à a vera faccia di un materiale grass tela PP PP.

Poly (propilene) hè una resina termoplastica preparata da polimerizazione di propilene. Pò esse divisu in trè cunfigurazioni: isometrica, irregulare è intermetrica. I prudutti industriali piglianu l'isometrica cum'è u cumpunente principale. In ocasioni, u polipropilene, cumpresi i copolimeri di propilenu cù una piccula quantità di etilene, hè presente in i panni di giardinu, è tali cumunità sò generalmente più prubabile di riciclà. Questa materia prima plastica, di solitu traslucida solidu incolore, inodore è micca tossicu, parechji amichi pensanu chì ùn hè micca tossicu, quì pò esse assai chjaru per dì vi,

Dopu avè passatu l'analisi simplici sopra, avemu fattu un analisi attentu è detallatu di e materie prime di u tela anti-grass.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021