Benvenuti à i nostri siti web!

Borsa tessuta

Per saccu tessuta, ognunu deve esse micca strana, cum'è u principiu in u 2001, l'industria di sacchetti tessuta in Cina hè ancu tendenza gradualmente crescente, avà a vita hè pocu micca l'esistenza di saccu tessutu, ogni affari, ùn importa ciò chì u travagliu hè inseparabile. da sacchetti tessuta, sacchetti tessuta còmuda salvà Labour, ma hà dinù una forte flessibilità, sundry, in una cose pacchettu più duminanti. A selezzione di materiale di polipropilene PP di alta qualità, caratteristiche ambientali degradabili di u saccu tessutu più largamente utilizatu.

A gamma di applicazioni di sacchetti tessuti

1, forniture di inundazioni: sollievu di inundazioni senza sacchetti tissuti. DAM, banche, ferrovie, strade mancanu ancu in a custruzzione di sacchetti tissuti. Hè per prevene i sacchetti tessuti di l'infurmazioni, i sacchetti tessuti per a siccità, i sacchetti tessuti di cuntrollu di inundazioni!

2, i bisogni di ogni ghjornu: u travagliu, l'agricultura, u trasportu, u mercatu nimu usanu i prudutti di plastica tissuti, utilizati per u trasportu di trasportu di trasportu di trasportu di sacchetti di trasportu di trasportu, sacchetti di logistica.

3, ingegneria geotecnica: dapoi u sviluppu di geotextile in l'anni 1980, hà allargatu u campu d'applicazione di sacchetti di plastica tissuti, chì hè largamente utilizatu in a conservazione di l'acqua, l'energia elettrica, l'autostrada, a ferrovia, u portu marittimu, a custruzzione di mine, a custruzzione di l'ingegneria militare.

4 、 L'usu di materiale di polipropilene PP di alta qualità, perchè a resistenza à l'usura è a resistenza di tensione di u saccu tissutu hà una mellura assai alta, ma ancu per aumentà a vita di serviziu di u saccu tissutu.

Vantaghji di i sacchetti tessuti:

1 pesu ligeru, low cost, reutilizable;
2 alta forza di trazione è resistenza à l'impattu, è un picculu allungamentu;
3 resistenza à l'usura, resistenza à l'acidu è à l'alkali, resistenza à a corrosione, forte è durable, pò esse usata in ambienti duru;
4 bona permeabilità à l'aria, faciule da pulisce;
5 A prova di umidità, a prova di muffa, micca faciule da scivolare, faciule d'accumulà, ligeramente permeabilità à l'aria, bona prutezzione di l'ambiente

L'usu di materiale di polipropilene PP d'alta qualità, cusì chì a resistenza à l'usura è a resistenza di tensione di u saccu tessutu hà una mellura assai alta, ma ancu per aumentà a vita di serviziu di u saccu tessutu.


Tempu di posta: 12-aug-2021