Benvenuti à i nostri siti web!

Evite sacchetti tissuti per a perdita di e cose chì necessitanu attenzione

U saccu tessutu hè un saccu cumunu in a nostra vita di ogni ghjornu, ma cù u sole è u ventu è a pioggia è altre cundizioni esterni, u gradu di anziane di u saccu tessutu s'approfondisce, cusì cumu per prevene l'anziane di u saccu tessutu? Oghje avemu da presentà cumu per prevene l'anziane di i sacchetti tissuti. Sacchetti di plastica tissuti in l'ambienti naturali, vale à dì, sottu a cundizione di u sole direttu, una settimana dopu a so forza serà ridutta da 25%, duie simane dopu à 40%, in fondu ùn pò micca esse usatu. Vale à dì, u almacenamentu di sacchetti tissuti hè assai impurtante. Dopu avè imballatu u cimentu in sacchetti tessuti in l'ambiente di l'aria aperta da a luce diretta di u sole, l'intensità calarà bruscamente. Sacchetti tissuti in u prucessu di a temperatura di almacenamento è trasportu hè troppu altu (transportu di cuntainer) o scontru piova, vi purtari a so calata forza, cusì à ùn scuntrà i esigenze di qualità di a prutezzione di u cuntenutu. L'aghjuntu eccessivu di materiale riciclatu hè ancu unu di i motivi per l'anziane di i sacchetti di plastica. Allora cumu per prevene l'invechjamentu di i sacchetti tissuti? U trasportu è e cundizioni di almacenamentu di i sacchetti tissuti sò assai impurtanti. Allora GB/T8946 è GB/T8947 anu disposizioni chjaru nantu à e cundizioni di almacenamentu è di trasportu, vale à dì, u saccu tessutu deve esse piazzatu in un magazzinu internu frescu è pulitu, u trasportu deve evità u sole è a pioggia, ùn deve esse vicinu à a fonte di calore. U periodu di conservazione ùn deve esse più di 18 mesi. In fatti, i sacchetti tissuti ponu esse invechjate in 18 mesi, cusì u periodu di validità di l'imballu di sacchetti tissuti deve esse scurciatu, è 12 mesi deve esse apprupriatu.
Quandu un gran numaru di sacchetti di plastica tissuti grossista, circa u trasportu, hè un ligame cruciali, u primu fasciu di sacchetti deve assicurà a flatness di l'imballu esternu, a coherenza di u numeru. Siconda, in u trasportu di u tempu per fà l'uniforme concave è convex, per impediscenu a furmazione di fenomenu rolling in u trasportu di a strada. Nantu à a strada quant'è pussibule a vitezza di a stalla per assicurà a stabilità di e merchenzie, sicuru, se u trasportu di corta distanza pò ancu riduce i rifiuti nantu à a strada. Square neat, bundles of bundles of strong to prevenzione spargugliati, in più di l'ora d'estate ancu attente à l'anziane di sacchetti tissuti
Quandu caricate o scaricate, tenete luntanu da u focu, alta temperatura è attritu di collisione quantu pussibule, è fate attenzione à evità di rompe u ganciu di forza frontale.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021